Naše služby
01
Nastavení interních procesů
Nastavíme způsob předávání úkolů a komunikace. Tvoříme Mapu podnikání, ze které vybíráme činnosti ke zjednodušení, zrušení, automatizaci nebo delegování. Nastavujeme procesy i pro opakovanou práci asistentek bez nutnosti zadávání. Pracujeme s šablonami a checklisty.
Cena: 1600 Kč/hod
Cena: 1600 Kč/hod
02
Finanční administrativa
Připravujeme podklady pro účetní. Evidujeme přehledně náklady, fakturujeme odběratelům, řešíme pohledávky, kontrolujeme výpisy, chystáme platby v bance nebo zpracováváme podklady ke mzdám.
Cena: 650 Kč/hod
Cena: 650 Kč/hod
03
Marketingová administrativa
- Správa e-shopu
- Správa webu
- Copywriting
- Grafické práce
- Videa
- E-mailing a automatizace
- Správa sociálních sítí
Cena: 650 – 1100 Kč/hod
04
Běžná administrativa
Pečujeme o vaše zákazníky. Vyhledáváme informace, zajišťujeme ubytování, objednáváme zboží. Potřebujete mít pohromadě smlouvy, kontakty na klienty a další aktuální informace? Zajišťujeme přehlednou evidenci a pořádek na sdíleném disku. Organizujeme kalendář.
Cena: 650 Kč/hod
05
Konzultace
- Procesy v podnikání, automatizace
- Delegování, spolupráce s asistentkou
- Chci podnikat jako virtuální asistentka
Cena: 1100 – 2400 Kč
Zajímá vás spolupráce?
Napište nám!
Tým virtuálních asistentek.
Profesionálky profesionálům.